Translate

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Προετοιμασία για μια Μυστικιστική Κορύφωση

Επαφή με τα μάτια και χαιρετισμός namaste
1o Ταντρικό Κλειδί

Ο Θεός με την Πανάγαθη Ευφυΐα του εμφύσησε λίγη από την Θεϊκότητά του σε καθετί που υπάρχει γύρω μας, είτε στον ορατό είτε στον αόρατο κόσμο, σε κάθε ανθρώπινο ον (ανεξάρτητου φύλου, εθνικότητας, χρώματος, ιδιοσυγκρασίας, θρησκεύματος)…

Το Namaste είναι ένας ύψιστος χαιρετισμός και σημαίνει: "η Θεϊκή πλευρά του εαυτού μου χαιρετά με σεβασμό το Θεϊκό μέσα σου…"

Αυτός ο χαιρετισμός γίνεται ακόμα πιο ιερός όταν τον απευθύνεις στον σύντροφό σου και νιώθεις την ιερότητα της στιγμής καθώς του λες namaste, κοιτάζοντας τον βαθιά στα μάτια, επιτρέποντας μέσα από αυτό το ιδιαίτερο κοίταγμα να παρουσιάσεις την ευαλωτότητά σου στον άλλον και να αγκαλιάσεις (πάντα μέσα από το βλέμμα) τη δική του ευαλωτότητα…

Είμαι εδώ, σε βλέπω… 
Είμαι εδώ… σου ανοίγω την ψυχή μου σαν τριαντάφυλλο… κοίταξε με… μύρισε με… άγγιξε με… λέει το βλέμμα σου…
Είμαι εδώ… σε βλέπω… αντικρίζω το θεό μέσα σου… λέει το βλέμμα σου…
Είμαι εδώ… σε βλέπω… σε τιμώ και σε αποδέχομαι σαν ένα κομμάτι της Ύπαρξης μου… λένε τα χείλη σου…

Και όπως κοιτάζεις τον σύντροφό σου, απλώνεις το δεξί σου χέρι για να τον αγγίξεις στο κέντρο του στήθους του, το ενεργειακό κέντρο της καρδιάς του και ταυτόχρονα δέχεσαι το δικό του άγγιγμα. Με το αριστερό σου χέρι αγγίζεις απαλά το χέρι του συντρόφου σου στο στήθος σου… και καθώς κοιτάζεστε στα μάτια μπορεί να νιώσετε τις καρδιές σας να αναπνέουν σαν μια και να στέλνει η μια στην άλλη την αναπνοή της…

Κι όσο περισσότερο εστιάζει ο ένας στο βλέμμα του άλλου τόσο περισσότερο αγγίζονται οι καρδιές σας…. ξεδιπλώνονται οι ψυχές σας… γίνονται ένα… για να αντικρύσουν με σεβασμό την θεϊκότητα που υπάρχει μέσα σας και να πείτε γλυκά παραδιδόμενοι στην ολότητα: NAMASTE!!

Με αυτή την διαλογιστική επαφή είστε να υποδεχτείτε ο ένας τον άλλον και να ενωθείτε με την διαδικασία της ταντρικής ένωσης. Μια ιερή διαδικασία συγχώνευσης όπου μέσα από ένα βαθύ άφημα με εμπιστοσύνη τα σώματα και οι ψυχές ενώνονται… 
Ο άνδρας και η γυναίκα σε μια Μυστικιστική Κορύφωση γίνονται Ένα… Γίνονται Αγάπη.


namaste
despoina palamari